Přihlášení do technické podpory produktů Pinnacle
Vážení zákazníci, technickou podporu Pinnacle poskytujeme pouze prostřednictvím
emailu studio@exac.cz. Děkujeme za pochopení.
Vážení uživatelé,
dovolujeme si Vám oznámit, že se nám po dlouhém jednání podařilo domluvit s firmou Corel na poskytování technické podpory pro produkty Pinnacle. Od 1. 10. 2013 tedy naše
společnost opět řeší technickou podporu pro všechny uživatele Pinnacle produktů bez ohledu na to, kde byl produkt zakoupen. Jedinou podmínkou pro obdržení technické
podpory je registrace zakoupeného produktu u naší firmy (EXAC, s.r.o.), kterou provedete přes registrační formulář ZDE.
Kontakty na technickou podporu Pinnacle:
e-mail: studio@exac.cz
Pro technickou podporu využijte prosím emailovou komunikaci s naším technikem studio@exac.cz.
Popište prosím co nejpodrobněji problém který řešíte, aby mohl technik zkusit stejný problém nasimulovat na našich testovacích PC. Následně se Vám technik ozve pro poskytnutí dalších informací, vzorku videa apod.
Rozsah technické podpory je i nadále omezen pouze na aktuální verzi programu a jednu verzi zpět, starší verze programu výrobce nijak nepodporuje a nemohou být tedy podporovány ani naší společností.
Registrace provedené zákazníky firmy Exac po 1. 10. 2012 zůstávají i nadále v platnosti.
Registrace a technická podpora bude v praxi vypadat takto:
- • po zakoupení produktu u libovolného prodejce vyplní zákazník registrační formulář
- • po odeslání obdrží EMAIL s potvrzením o přijetí registrace
- • jakmile ověříme údaje uvedené v registraci, aktivujeme Váš účet a odešleme Vám informaci o možnosti využívat technickou podporu spolu s heslem pro vstup do zákaznické sekce
- • zpětně je tedy možné registrovat maximálně jednu předchozí verzi, na starší verze programů již technickou podporu neposkytujeme
Důležité upozornění:
Pokud budou Vaše přihlašovací údaje zveřejněny a budou je neoprávněně využívat i jiní uživatelé, vyhrazuje si naše společnost právo zablokovat Váš účet pro technickou podporu.